1. HABERLER

  2. HABERLER

  3. İDO Yalova Pendik Sefer saatleri 2019 ve Feribot fiyatları
İDO Yalova Pendik Sefer saatleri 2019  ve Feribot fiyatları

İDO Yalova Pendik Sefer saatleri 2019 ve Feribot fiyatları

İDO Yalova Pendik feribot fiyatı 2019'da ne kadar oldu, İDO Yalova Pendik Sefer saatleri nedir? soruları internette sıkça araştırılan konuların başında geliyor. Bu makalede İDO Yalova Pendik Sefer saatleri feribot fiyatlarının yanı sıra bir çok bilgiye ulaşabilirsiniz.

A+A-

İstanbul Deniz Otobüsleri İDO,17 Haziran 15 Eylül 2019 tarihleri arasında uygulanmaya başlayan yaz tarifesine geçiş yaptı. Bir çok İDO ulaşımındaki deniz seferlerine değişikler meydana geldi. Bu bağlamda İDO Yalova Pendik Sefer saatleri de değişti.

İPUCU: İDO Yalova Pendik feribotuyla yolculuk süresi yaklaşık 45 dakikadır.

İDO Yalova Pendik Sefer saatleri 2019 Haziran

do-yalova-pendik-sefer-saatleri.png

*17 Haziran - 31 Ağustos tarihleri arası Cumartesi günleri yapılır

* 17 Haziran - 31 Ağustos tarihleri arası Cumartesi günleri yapılır.

* 17 Haziran - 31 Ağustos tarihleri arası Cuma, Cumartesi ve Pazar günleri yapılır.

* 17 Haziran - 15 Eylül tarihleri arası Cuma ve Pazar günleri  yapılır.

İDO Yalova Pendik Feribot fiyatları için tıklayın

Not: Bu sayfada yer alan bilgiler İDO’dan alınmıştır. sondakika.net.tr bu sayfadan kaynaklı herhangi bir hatalı bilgiden veya sorundan dolayı hiçbir sorumluluğu yoktur.

İDO Pendik Yalova hakkındaki en net bilgileri www.ido.com.tr sayfasında ve 0850 222 44 36 çağrı merkezimizinden teyit edebilirsiniz.

İDO SEYAHAT UYARILARI

24 GÜVENLİ VE RAHAT BİR SEYAHAT İÇİN

Birinci önceliğimiz sizlere güvenli bir seyahat sunmak. Güvenli ve rahat bir yolculuk için lütfen aşağıdaki uyarıları dikkate alın.

LÜTFEN

-     Gemiye binerken ve gemiden inerken dikkatli olunuz, görevlilerin talimatlarına uyunuz.
-     Bagajları görevlilerin gösterdiği alanların dışına koymayınız.
-     Yolculuk sırasında sigara içmeyiniz.

HIZLI FERİBOTLARDA

-     Yolculuk sırasında feribot oyun alanları dışında çocuklarınızı yanınızdan ayırmayınız.
-     Yanaşma, kalkış ve yolculuk süresince yolcu çıkış kapılarını kesinlikle açmayınız, güverteye çıkmayınız, gemi yanaşmadan koltuklarınızdan kalkmayınız.
-     Hızlı Feribot araç çıkış rampası açılmadan araçlarınızı çalıştırmayınız.
-     Kapalı garajlı feribotlarda, araç içerisinde seyahat etmek yasaktır. Aracınızı park ettikten sonra lütfen yolcu salonuna çıkınız.

DENİZ OTOBÜSLERİNDE

-     Yolculuk sırasında çocuklarınızı yanınızdan ayırmayınız.
-     Kalkış, yolculuk ve yanaşma süresince yolcu çıkış kapılarını kesinlikle açmayınız, güverteye çıkmayınız.
-     Geminin kalkış ve yanaşma manevraları sırasında koltuğunuzdan kalkmayınız.

İDO SEYAHATLERİNİZ İÇİN ÖNEMLİ BİLGİLER

1.     Hızlı feribot ve deniz otobüsleri dış hat seferlerine bilet satışı, gişeden sefer kalkış saatinden 5 dk. önce, ido.com.tr adresinde 30 dk. öncesinde, çağrı merkezi kanalında ise 15 dk. öncesinde kapanır.

2.     Dış hat seferlerimizde, araçlı ve yaya yolcularımızın sefer saatinden en az 30 dk. önce terminalde bulunmaları gerekmektedir.

3.     Gemi kapasitesi dolduğunda, kapasite harici yolcu alınmaz; acil durumlar, zorunlu haller ve hava şartlarına bağlı ya da resmi makamlardan gelen talimatlar gereği gemi hareket saatinden önce gecikmeli kalkabilir. Terminal yolcu salonu kapıları kapandıktan sonra sefere kesinlikle yolcu kabul edilmemektedir. İç hat seferlerinde turnikeden geçtikten sonra ücret iadesi yapılamamaktadır.

4.     Hava muhalefeti, teknik arızalar gibi zorunlu nedenlerden dolayı sefer kalkış ve varış saatlerinde gecikme, değişiklik ve iptaller olabilir. Bu değişiklikler ve sefer iptallerinden doğabilecek maddi manevi zarardan İDO sorumlu tutulamaz. İç hatlarda sefer iptal edildiğinde para iadesi yapılamaz sefer iptal kuponu verilir.

5.     İstanbulkart kullanımı sadece iç hat seferlerimiz ve arabalı vapur hatlarımızda geçerlidir. Dış hatlarımızda İstanbulkart geçerli değildir, önceden bilet satın alınması gereklidir. Ayrıca iç hat seferlerimizde belirlenmiş turnikelerde PayPass özelliğine sahip kredi kartı, banka kartı ile yolcularımız seyahat edebilirler.

6.     İç ve dış hatlarda iptal edilen seferlerimizi www.ido.com.tr ana sayfasındaki duyurulardan takip edebilirsiniz. Tüm iptal sefer bilgilerini 0850 222 44 36 çağrı merkezimizi arayıp dış hat iptal seferlerimiz için (2-1-2) iç hat iptal seferlerimiz için (2-1-1) tuşlayabilirsiniz. Ayrıca İDO Mobil uygulaması kullanarak iç ve dış hat iptal sefer bilgisi öğrenebilirsiniz.)

7.     Dış hat seferlerine ait biletlerinizi terminal gişelerimizden ve İDO acentelerinden kredi kartı ile veya nakit, www.ido.com.tr , İDO MOBİL uygulaması ve çağrı merkezinden kredi kartı ile satın alabilirsiniz.

8.     Bilet satış kanallarımıza göre değişen Bilet Satış Hizmet Bedeli hakkında ayrıntılı bilgi için www.ido.com.tr’ yi ziyaret ediniz. Sefer iptalleri dışındaki bilet iade ve değişikliklerinde hizmet bedeli iade edilmez.

•     İnternet aracılığıyla, mobil uygulama kanalıyla ve 0850 222 44 36 Çağrı Merkezi’nden satın alınan biletler, basılı olup olmadığı farketmeksizin, mobil uygulama hariç tüm satış kanallarından değiştirilebilir veya iptal edilebilir. Gişe ve Acente’den kredi kartı veya nakit alınan biletlerin değişiklik veya iptali ancak gişe ve acente üzerinden yapılabilir.

•     (İnternet aracılığıyla, mobil uygulama kanalıyla ve 0850 222 44 36 Çağrı Merkezi’nden satın alınan biletler için ücretlerin kredi kartına iadesi, sefer iptal saatinden 72 saat sonra otomatik olarak yapılmaktadır. Gişe ve Acente aracılığıyla nakit veya kredi kartı ile satın alınan biletlerin, sefer iptal durumunda iadesi için 1 ay içerisinde, değişiklik için ise 7 gün içerisinde herhangi bir Gişe ve Acente’ye başvurulması gerekir.)

9.     İnternetten ve çağrı merkezinden kredi kartı ile satın aldığınız biletleri; işlemi yaptığınız kredi kartını terminallerimizde bulunan İDOMATİK 'lerden okutarak sefer saatine 12 saat kala var olan biletlerinizi bastırabilir veya PNR numaranızı, terminal ve acente bilet satış görevlisine ileterek basılmasını sağlayabilirsiniz. Ayrıca tüm satış kanallarından alınan biletlerinizi dilediğinizde http://ebilet.ido.com.tr adresinden PNR kodu ve yolcunun soyadını belirterek veya www.ido.com.tr adresinden biletinizi görüntüleyerek e bilet basım işleminizi sağlayabilirsiniz, ya da İDO Mobil uygulamasından alınan biletlerin QR kodları Mobil Biniş Kartı olarak geçmektedir, bu Mobil Biniş Kartları ile yolcularımız biletlerini yazdırmadan seyahatlerini gerçekleştirebilir.)

•     Farklı tarihler/saatler ve hatlar için alınan biletlerin (gidiş dönüş bileti, 12 saat sonrasındaki seyahat edilecek biletler veya farklı hat ve tarihli biletlerin) hepsi bastırılmak isteniyor ise bilet basım işlemi gişelerden veya ebilet.ido.com.tr adresinden yapılmaktadır.
•     Çağrı merkezinden bilet satın alan yolcularımızın, gişelerden bilet bastırması durumunda, seyahat edecek kişinin kimliğini ya da bilet satın aldıkları kredi kartını gişe personeline ibraz etmeleri gerekmektedir.

10.     İndirimli bilet satın alan yolcularımızın, kontrol noktasından geçiş yaparken, indirimli geçiş haklarını gösteren resmi belgeyi görevlilere ibraz etmesi gerekmektedir. Belgenin ibraz edilmemesi durumunda, satır alınan indirimli bilet tipi ile yetişkin bilet tipi arasındaki ücret farkı biniş terminalindeki gişelerde tahsil edilecektir. İndirimli biletler, promosyon biletler hariç tüm bilet sınıflarında geçerlidir.

11.     Koltuk sahibi olmamak koşulu ile ücretsiz seyahat edebilecek çocuk sayısı, yolculuğa katılan yetişkin sayısına eşittir. Yetişkin sayısından fazla seçilen her çocuk için koltuk verilir ve % 10 indirimli bilet düzenlenir.

12.     HIZLI FERİBOT ve DENİZ OTOBÜSLERİ DIŞ HATLARDA

1005 sayılı kanunun 2. maddesi ve 3713 sayılı kanunun 21. maddesine göre; SGK tarafından Gazi yolcunun sadece kendisine ve Şehit ailelerine (Anne-Baba-Kardeş-Eş-Çocuklar) verilen seyahat kartına sahip yaya yolcularımıza hızlı feribotlar ve deniz otobüsleri ile gerçekleştirilen dış hat seferlerinde, indirimli biletler PROMO (Kampanyalı Promosyon biletleri) ve First Class dışındaki ECO ve BİZ (Business) biletlerde geçerli olup bilet ücreti üzerinden %50 indirim uygulanmaktadır. Araçlı yolculuklarda, tüm yolculara araç içi yolcu indirimi uygulanmaktadır, bu nedenle Gazi ile Şehit aileleri (Anne-Baba-Kardeş-Eş-Çocuklar) yolcularımız için ayrıca bir indirim uygulanmamaktadır.

DENİZ OTOBÜSLERİ İÇ HATLAR ve ARABA VAPURLARINDA

İç hat deniz otobüsü, Eskihisar- Topçular ve Sirkeci Harem Araba Vapuru hatlarında; SGK tarafından Gazi yolcunun sadece kendisine ve Şehit ailelerine (Anne-Baba-Kardeş-Eş-Çocuklar) verilen seyahat kartına sahip tüm yaya yolcularımızın ücretsiz araçsız geçişi sağlanmaktadır.
13.     Fiziksel Engelli Yolcularımızın yanlarında bulunan refakatçilere yalnızca toplu taşımaya entegre olan Sirkeci Harem Arabalı Vapur Hattımızda ücretsiz seyahat hakkı sağlanmaktadır. Diğer biletli hatlarımızda, refakatçiler indirimli seyahat etme hakkına sahip değildirler.
14.     Biletli dış hatlarda İndirim kategorisinde bulunan öğrenci (6-24 yaş) indirimi %10, Basın kartı indirimi %10, 65 yaş üstü indirimi %10.
15.     Yaya yolcularımızın, izin verilen ücretsiz bagaj hakkı dışındaki bagajlar ve ekstra yükler için gişelerden Yük Bileti alması gerekmektedir. Yük Bileti tutarı fazla bagajın türü, hacmi ve boyutlarına göre hesaplanmaktadır ve biniş terminal gişelerinde tahsil edilmektedir. İDO extra bagaj ücret tarifesine www.ido.com.tr/tr/yolculuk- oncesi/kurallar/arac-yolcu-ve-bagaj-tasimakurallari adresinden ulaşabilirsiniz.
16.     Denizde tehlikeli yükler taşınmasıyla ilgili uluslararası “IMDG Code" sözleşmesi kapsamında bulunan her türlü yanıcı, patlayıcı, parlayıcı ve radyoaktif vb. yüklerin taşınması yasaktır. ’
•     6136 sayılı kanun gereğince ateşli silah, muşta ve bıçak (sivri uçlu ve oluklu bıçaklar, sustalı çakı v.b.) taşınması yasaktır.
•     Yanlarında ateşli silah bulunduran misafirlerimiz, silah taşıma ruhsatını görevliye ibraz etmek zorundadır.
17.     Aşı karneleri bulunan kedi, köpek ve özel kafeslerinde bulunan muhabbet kuşu, kanarya vb. ötücü kuşlar gibi evcil hayvanların açık garajlı hızlı feribot ve araba vapurlarında yolcuya ait aracın içinde taşınması haricinde tüm deniz otobüsü, arabalı vapurlar ve hızlı feribotların yolcu salonlarında, evcil hayvan sahibinin yanında kafes içerisinde taşınabilir.
*Salon içerisinde taşınacak evcil hayvan kafes ölçüleri azami 23x40x55 cm’dir. Kafes içerisindeki evcil hayvan, sahibinin yanında (kucağında, koltuğunun yakınında zeminde vb.) diğer misafirlerimizi rahatsız etmeyecek ve koridor geçişlerini kapatmayacak şeklide uygun bir yere konulur.
Evcil hayvanınızın aşı karnesini yanınızda bulundurmayı unutmayınız, terminalde kontrol edilecektir.

REHBER KÖPEKLERİ İLE SEFERE KATILACAK YOLCULARIMIZIN SEYAHAT KURALLARI

Görme engelli misafirlerimize eşlik eden eğitimli rehber köpekler, tüm deniz otobüsü, araba vapuru ve feribotlarımızın yolcu salonlarında seyahat edebileceklerdir. Geçişlerde bulundurulması gereken belgeler; Rehber Köpekler Derneği kimlik belgesi, Köpeğin aşı karnesi, Rehber köpek olduğunu gösteren vücut tasması Gerekli durumlarda görme engelli misafirimizin hastane raporu.
Ayrıca rehber köpeğin sefer sırasında vücut tasması ve ağızlıkla seyahat etmesi gerektiğini belirtiriz.
18.     Terminaller, deniz otobüsleri, araba vapurları ve hızlı feribotlarda unuttuğunuz eşyalarla ilgili olarak 0 850 222 44 36’dan 5’i tuşlayarak çağrı merkezimizle iletişime geçebilirsiniz.
19.     Tüm hızlı feribotlarımızda ve deniz otobüslerimizde cep telefonu kullanımı serbesttir.
20.     İlgili Yönetmelikler Gereği, Yenikapı - Bandırma seferlerine LPG & CNG ile çalışan araç alınmamaktadır. Yenikapı - Yalova ve Pendik - Yalova seferlerinde, gemi tipi FE olan seferler hariç LPG & CNG ile çalışan araçlar kabul edilmektedir. Yenikapı - Bursa seferlerine, T. Ozal ve A. Menderes feribotları hariç, LPG & CNG ile çalışan araçlar kabul edilmektedir. Ayrıntılı bilgi için çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.
21.     Dış hat seferlerimizde, gemi değişikliği durumunda koltuk numaraları geçersiz olup, oturma planı değişebilir.
22.     Araçlı biletler kesinlikle yaya yolcu biletine çevrilmeyecektir/ yaya biletlerde araçlı bilete çevrilemez.
23.     Bilet sınıflarına göre Değişiklik ve İade Koşulları hakkında www.ido.com.tr’yi ziyaret edebilir veya 0 850 222 44 36 nolu çağrı merkezimizden (1-3-1) tuşlama yapılarak sesli yanıt sisteminden veya seyahat danışmanlarından bilgileri öğrenebilirsiniz.
24.     Bu bilgilendirme sayfasında belirtilmemiş diğer kurallarımızla ilgili olarak www.ido.com.tr’den erişebileceğiniz “İDO Yolcu, Araç ve Bagaj Taşıma Kuralları" geçerlidir.
25.     İDO, yolcu talepleri veya diğer sebeplerle mevcut tarifelerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
26.     Tarife değişiklikleri sebebi ile yaşanabilecek problemlerden İDO sorumlu değildir.
27.     Kayıp olan veya çalınan eşyalardan İDO sorumlu değildir. Yolculuğunuz esnasında değerli eşyalarınızı yanınızda bulundurunuz.
28.     Biletli hatlarda yolcularımızın Terminalden deniz taşıtına geçebilmeleri için fiziki biletlerini mutlaka görevliye ibraz etmeleri / QR Kod ile Mobil biniş kartlarını turnikelerden okutmaları gerekmektedir. Biletini ibraz edemeyen yolcularımız deniz taşıtına alınmayacaktır.
29.     Eskihisar - Topçular hattında gemilerin yüksekliği ortalama 4.10 metre olarak belirlenmiştir. Belirlenen yüksekliğin üzerindeki araçlara gemi manevra ücreti alınarak hizmet verilmektedir.
30.     Eskihisar - Topçular hattında 'İndirimli seyahat’ yalnız İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen indirimli kartlarla sağlanabilmektedir.
31.     İşitme ve konuşma engelli vatandaşlarımız 0 212 455 69 00’a SMS göndererek dilek/talep ve şikayetlerinizi iletebilir.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.